#16 Mojsalon.eu wyszukiwarka salonów kosmetycznych i fryzjerskich!

link do strony mojsalon.eu



MójSalon to strona, którą powinien znać każdy, który dba o swój wygląd. Nieważne czy jesteś kobietą czy mężczyzną. Jest to wyszukiwarka salonów fryzjerskich i kosmetycznych na terenie całej Polski. Gromadzi ona informacje o cenach, usługach, a także opinie klientów o danym salonie. Dzięki temu szybko i łatwo możesz znaleźć miejsce godne polecenia w każdej lokalizacji! Po każdej wizycie możesz dodać swoją własną opinię ułatwiając wybór innym osobom. Jest to jedyny swoim rodzaju serwis tworzony przez Nas! Jeśli masz swój własny salon kosmetyczny lub fryzjerski również możesz dodać go na stronę i zacząć tam promować. Dostępna jest też wersja mobilna, czyli aplikacja na telefon. Warto też sprawdzać zakładkę z rabatami, dzięki temu możemy również zaoszczędzić. Serwis prowadzi również bloga, na którym można znaleźć wiele przydatnych porad urodowych. 

Aplikacja jest prosta i łatwa w obsłudze:


18 komentarzy:

  1. Ooooo muszę koniecznie się z tym zapoznać, to o wiele ułatwi mi chodzenie do kosmetyczki :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta strona muszę z niej skorzystać!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama musiałabym z niej skorzystać, jednak panicznie boję się fryzjerów, chodzę do jednego sprawdzonego ale musiałabym go zmienić ;/
    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej aplikacji, a wydaje się być dużym ułatwieniem :P
    Świetny i pomocny post :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna aplikacja, jak byłam na wakacjach i dramatycznie potrzebowałam wizyty u fryzjera w nieznanym mi mieście, bardzo mi pomogła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa :)
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę super sprawa, korzystałam już z niej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ale super aplikacja, pierwszy raz o niej słyszę :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam o tyle dobrze ze moja mama jest fryzjerka i od zawsze zajmuje sie moimi wlosami! :) buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis, Ja osobiscie chodze do sprawdzonej fryzjerki. Jezeli mogę prosić, to chciałabym znac wasze zdanie oraz poznac opinie który wypełniacz ust jest najlepszy na rynku?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście wypełniaczy nie używam do ust. Jeżeli zaś chodzi o fryzjera to także chodzę do sprawdzonego. nie lubię zostawiać niczego przypadkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tym jeszcze, przy następnej wizycie u fryzjera na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry salon można poznać już na wejściu gdy zobaczymy fotel kosmetyczny, zobacz tu jak powinny wyglądać profesjonalne fotele.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna aplikacja! :)
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Zapisuję sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty&Care , Blogger