#9 Zimowy niezbędnik, czyli jak przetrwać zimę!


Hej dzisiaj poruszę temat bardzo chłodny,a mianowicie jak widać w tytule będzie to zimowy niezbędnik ;)
1. Nawilżanie, nawilżanie i jeszcze raz nawilżanie!

Jedną z ważniejszych rzeczy, o których trzeba pamiętać zimą jest nawilżanie. Szczególnie gdy wychodzisz z domu lub do niego wracasz nie zapomnij nasmarować twarzy i rąk kremem mocno nawilżającym, ale takim który szybko się wchłania, żebyś nie ubrudziła sobie czapki czy szalika :) Tutaj doskonale na cerę mieszaną i tłustą sprawdzi się lekki krem odżywczy Nivea Care:
Ja osobiście używam kremu Nivea Soft (mam cerę suchą atopową):
Jeśli Twoja cera jest bardzo sucha i wrażliwa na zimno warto zakupić krem dla sportowców na ujemne temperatury, jest to świetna ochrona przed mrozem (można kupić w aptece, drogeriach lub internecie). 
Gdy Twoja skóra jest już przesuszona i zwykły krem nie pomaga stosuj maseczki mocno nawilżające, możesz je kupić lub zrobić sama. Warto też zainwestować w pomadkę ochronną z Nivea, według mnie najlepsze działanie ma ta klasyczna, w granatowym opakowaniu (podczas tej zimy zużyłam już dwa opakowania).
Co do nawilżania możesz skorzystać z moich poprzednich postów np. o olejku rycynowym (klik) lub o oleju kokosowym (klik)

2. Rozgrzej się od środka

Gdy bardzo zmarzniesz i nie masz kominka, przy którym mogłabyś się szybko ogrzać zrób sobie ciepłą zimową herbatę (przepis znajdziesz po wpisaniu w google herbata zimowa), jest dużo możliwości przygotowania takiej herbaty na przykład z pomarańczą i cynamonem.

(zdjęcie z cosdobrego.pl)


3. Ubierz się ciepło!

Wychodząc z domu nie zapomnij o czapce, szaliku i rękawiczkach! Załóż ciepłą kurtkę, a pod spód ciepły sweter i oczywiście podkoszulek! :)


4. Witamina D

Jest to witamina, którą dostarczają nam głównie promienie słoneczne, jej niedobór może powodować między innymi: bóle stawów i kości, bezsenność, utratę apetytu i wiele innych, dlatego warto przyjmować tabletki z tą witaminą. Możesz ją uzupełnić np. przyjmując kapsułki lub taletki do ssania. Ceny wahają się od 9-40 złotych w zależności od firmy i wielkości opakowania.


5. Spa

Udaj się do SPA. Zafunduj sobie dzień odpoczynku i spokoju. Zrelaksujesz się, nawilżysz skórę i na pewno nie zmarzniesz! Przy okazji możesz skorzystać z sauny, gdzie na pewno szybko się rozgrzejesz. Twoja skóra i umysł odniesie duże korzyści :)


6. Zacznij uprawiać sport!

Możesz uprawiać sport na dworze jeśli nie straszny Ci mróz, ale jest też dużo innych opcji bycia aktywną, które nie zmuszają Cię do spędzania dłuższego czasu na zewnątrz. Możesz na przykład: zapisać się na siłownię, zacząć chodzić na basen, pójść z koleżanką na zajęcia fitness lub zumby. W obecnych czasach są tysiące możliwości spędzania czasu aktywnie. Jak wiadomo przy wysiłku fizycznym wytwarzają się endorfiny, a przy okazji możesz spełnić swoje noworoczne postanowienie i zrzucić trochę kilogramów. Poczujesz się lepiej i będziesz lepiej wyglądać ;)


7. Wyjazd za granicę

Ostatecznie możesz uciec przed mrozem do ciepłych krajów gdzie grzeję słoneczko, opalisz się i wypoczniesz :) Na koniec, aby trochę Was ogrzać zamieszczam tu moje zdjęcia z zeszłorocznej wyprawy do gorącego Egiptu :)








MIŁEGO I CIEPŁEGO DNIA! :)


FACEBOOK <<klik>>
INSTAGRAM <<klik>>

38 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia z wyjazdu *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się teraz taki wyjazd do ciepłych krajów!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepszy byłby wyjazd za granicę! :)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzania maaalgooos.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super niezbędnik! Szkoda,że nie wpadłam na niego przed chorobą... tak polecam każdemu nosić czapkę i szalik, żeby nie spędzić ferii w łóżku!
    Zazdroszczę takich ładnych zdjęć z Egiptu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się jak najbardziej, że krem nawilżający to must have zimy :D
    Wyjazd za granicę do ciepłych krajów brzmi jeszcze lepiej :D Z chęcią bym uciekła przed tym deszczem i zimnem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za granicę bym się nie wybrała na pewno, chodż to by było super przeżycie. Wszystkie punkty wypełniam :) Prócz spa chodż bardzo chętnie bym się wybrała :)

    Super post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że za dużo tej zimy już nie zostało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cudowne ;) Nivea Soft zawsze jest ze mną a herbatkę rozgrzewajaca uwielbiam z pomarańczą, jabłkiem i goździkami to najlepsze sposoby na zimową porę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie na mróz i zimę najlepsza jest rozgrzewająca herbatka , jeszcze taka z pomarańczą , goździkami , imbirem jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo świetne porady! Często, gdy wychodzę z domu zapominam nasmarować rąk kremem, a później się dziwie, że skóra sucha... pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się punkt 7- kocham podróże ;>
    Zimą lubię pić dużo herbaty ;) Ale na dworze na szczęście robi się coraz cieplej i mam wrażenie że idzie wiosna.
    Oby zima już pożegnała nas na dobre...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny niezbędnik. W zimie najchętniej wyjechałabym za granicę by odpocząć od mrozu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezbędnik idealny dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny wpis ;) takie herbatki zimowe uwielbiam, są mega.
    i wyjechałabym z chęcią gdzieś gdzie jest cieplutko ;p

    serdecznie zapraszam do siebie, www.ZjemCiKlapki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezbędnik idealny :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie :)

    Obserwujemy? Daj znać w komentarzu :)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie to się z tych wszystkich opcji podoba najbardziej te wakacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny niezbędnik! Zazdroszczę wyjazdu ♥

    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ten niezbędnik :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie niezbędnikiem w zimę jest gorąca czekoladka i mięciutki kocyk.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis :)

    Najlepiej uciec za granicę przed mrozem, ale to raczej trudne do zrealizownia dla większości z nas, więc pozostaje nam ratować się witaminami i gorąca herbatką :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie najważniejsze zimą jest nawilżenie i ochrona skóry. Zawsze pamiętam także o tym aby nie przemrozic swoich dłoni. Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam jesień i zimę, nienawidzę lata :D
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne poradniki. Ja olewalam przez większy czas to, że jest tak zimno i 3/4 zimy chorowałam. Teraz wiem, że to był błąd. Używam kremów do rąk przez cały rok, bo mam sucha skórę ;/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny poradnik. Uwielbiam zimę, jednak trudno jest ją przetrwać gdy nie ma się w zanadrzu herbaty, to jeden z obowiązkowych punktów według mnie. Nawilżenie jest bardzo ważne, a niestety często o nim zapominam. Przydatne porady choć pomysł z wyjazdem awykonalny chętnie bym się gdzieś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dużo muszę nawilżać skórę mm bardzo suchą :/ NIe lubię zimy
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Co prawda zima powoli dobiega końca, ale ten niezbędnik na pewno przyda się na następne lata ;)

    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pić herbatę zimą :)
    Wyjazd w ciepłe kraje, to świetna sprawa! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że zima już mija, ale taką herbatkę uwielbiam i chętnie bym sobie wypiła nawet teraz! (:

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham herbatę zimą a wyjazdy w ciepłe kraje :( CHCĘ TAKKK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Herbatka baaaardzo pomaga <3 I jeszcze kocyk + film do tego :) Super post <3 chociaż juz chcę wiosnę :D
    rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciepła herbata to najlepszy sposób na przetrwanie zimy. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie zawsze najbardziej pomaga standardowa gorąca herbata! Jednak mimo wszystko jestem osoba ktora bardzo ale to bardzo lubi lato i chciałabym zeby trawalo cały rok !

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba najbardziej podoba mi się opcja uczieczki za granicę, może by tak Hiszpania :) niestety nie mogę sobie w tym momencie pozwolić na wyjazd :D
    gorące herbatki szczególnie z sokiem malinowym po prostu uwielbiam :D
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zima ma swoje uroki, ale bardzo tęsknie za wiosną. Czekam na gorące słońce. Pozdrawiam :)

    Zapraszam również do mnie www.this-iss-it.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo czytelny i przydatny post mimo że znam wszystkie te produkty :)
    zachęcam do wspólnej obserwacji - www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Nivea Soft od mojego wyjazdu do Anglii. Tam moja cera strasznie się pogorszyła i właśnie on ratował mnie w takiej sytuacji. Najlepszym wyjściem byłby ten wyjazd, szkoda, że jest tak mało możliwy. Tak czy siak - przydatny i ciekawy post!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty&Care , Blogger