#10 Cosmetic Scan-aplikacja dla każdej kosmetykoholiczki!

Hej, dzisiejszy post będzie o aplikacji bardzo przydatnej dla osób używających kosmetyki, które lubią wiedzieć co jest w nich zawarte :)

Co to jest Cosmetic Scan?
Jest to bezpłatna aplikacja na telefon (działa rówież na Iphone'ach), dzięki której możemy dowiedzieć się więcej o składzie kosmetyku i czy są w nim zawarte jakieś szkodliwe substancje. Obecnie baza zawiera ponad 10000 produktów.

Jak działa Cosmetic Scan?
Wystarczy zeskanować kod kreskowy kosmetyku i wyświetla nam się jego skład i informację o tym czy znajdują się w nim szkodliwe substancje i jakie to są substancje.


Aplikacja ta jest szczególnie przydatna dla alergików, oprócz substancji szkodliwych pokazują nam się również te, które mogą być potencjalnym alergenem, przyda się również dla kobiet w ciąży. Kolejnym plusem jest to, że wyświetlają się środki zatykające pory.
Cosmetic Scan bardzo przyda się na zakupach, skanujesz kod i od razu wiesz czy kosmetyk, który wybrałaś jest dla Ciebie odpowiedni.
Na swoim profilu warto wprowadzić substancje, których szczególnie chciałabyś unikać, można to też zrobić gdy po zeskanowaniu produktu pojawi się lista środków w nim zawartych.

17 komentarzy:

  1. To mnie zaskoczyłaś 😮 Zabieram się za testowanie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że istnieje taka aplikacja :o muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ciekawa aplikacja. Szczególnie interesuje mnie to o alergenach. Fajnie, że o niej wspomniałaś ^^

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą aplikację. Słyszałam jednak, że powinno się ją traktować z przymrużeniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Aplikacja wydaje się być ogromnie ciekawa. Muszę koniecznie ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej aplikacji, jutro ją wypróbuję! Jestem ciekawa jak to wszystko wygląda. Bardzo przydatny post, chociaż nie jestem alergikiem, na pewno się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale fajna ta aplikacja. Nie wiedziałam o jej istnieniu, ale wydaje się być ultra przydatna, szczególnie jeśli chodzi o zapychanie porów. Dziś ściągnę tę aplikację i wypróbuję przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna aplikacja, jestem pozytywnie zaskoczona! Przyda mi się coś takiego, zawsze patrzę na skład kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam tą aplikację kiedy tylko stała się modna, ale... badając nią składy okazało się, że żaden kosmetyk nie jest dobry do użycia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wczesniej o czymś takim nie slyszalam.

    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/2017/02/nowa-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wczesniej o czymś takim nie slyszalam.

    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/2017/02/nowa-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze pierwsze słyszę o tym dziwie;D

    OdpowiedzUsuń
  13. o tej aplikacji nie słyszałam. Słyszałam tylko o tej do żywności. Swietna sprawa! :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystam z tej aplikacji i jest bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta aplikacja jest naprawdę świetna, często z niej korzystam.:P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty&Care , Blogger